O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Thursday, September 07, 2006

Mirar... / Ver...


Mirar, observar, ver... ¿Por que nos gusta tanto ver o que lle pasa aos demais? ... Dende a miña estreliña créase un halo que me deixa observar moi ben as estreliñas próximas...



Ás veces creo que tería que solucionar un tema, pero a vida deume a ver que non me teño que meter... pero creo que debería solucionalo, aínda sabendo que o que sairía perdendo sería eu... ¿Fareino outra vez?, ¿metereime onde non me chaman?... Creo que debo de cambiar de estreliña que senón voume sentir tentado...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Misty mentiroso. Ti queres que me meta porque pensas que é polo teu, jajaja, aiiii, como te raias, jajaja, deberías pasar deses temas, jajaja...

9:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

O anterior: Asinado Bo guapo.

9:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

jajaja, vaporosa2 xa sabes de que falo, jajaja, e ti si que planeas, Judas, jajaja. Vaporosa enganada, ¿¿¿a que te solto ao primeiro Golf verde que apareza por Vite????

jajajajajaja
jajajajajaja
jajajajajaja

3:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sí, y ahora q lo sé yo t digo q no, q no t metas...
y no planeo! cnd planeo? y cnd soy judas? nunk! y menos cntigo, t lo aseguro...

4:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

jajaja, que maja, jajaja

7:31 AM  

Post a Comment

<< Home