O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Friday, August 25, 2006

SÉNSACIÓNS...

Había tempo que non me pasaba, pero dende onte teño a sensación de estar nunha montaña rusa de sensacións... Chámase "estar sensible". Onte cando abandonei a estrela que visitaba todas as tardes dende hai unha semana pensaba que me calmaría, pero o que fixo en min foi peor, abriu a miña susceptibilidade... e agora teño medo... E este tempo non axuda a sentirse ben, e a situación cambiante tampouco... só quero calmarme un tempo, olvidarme e desconectar... iso desconectar... creo que despois de tantos meses aqui metidos con tan poucos (aínda que moi desfrutados) momentos de evasión necesito desconectar e non un día ou dous, senón unha tempada... agora collo o concepto de vacacións de verán...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Eu tamén moi japi de que me visitaras, pero sabe dios jo ar llu!!!

4:06 AM  
Blogger James Hepburn said...

¿montañas rusas de sensacions? soame iso, pasaba constantemente e pode ser moi sobrecolledor, mais cando non ocorre nada sento coma un vacio, un impas na miña vida demasado aburrido... pero como diria Norma, de todo se aprende : do luping e da calma chicha

6:24 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Está ben sentirse vivo de vez en cando e poder sentir sensacións... pero todo de forma moderada... que un aqui é demasiado sensible para esas cousas...

2:10 AM  

Post a Comment

<< Home