O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Monday, August 28, 2006


Moitas veces falamos e falamos e non escoitamos, e cada vez máis estoume dando conta que non se sabe escoitar. Teño coñecido estreliñas nas que só escoitaban e non falaban, pero estoume asustando das novas estrelas onde só falan e non escoitan, nin recapacitan, ¿va que si?
Escoitar significa saber o que di o outro e comprendelo. Parece fácil, ¿verdade? Hai moitas estreliñas neste universo, pero cada vez parécense máis no malo e menos no bo. ¿En que estreliña che gustaría vivir? A min na miña, pero tamén quero que a Galaxia na que estou esté rodeada de estreliñas onde se fala e se escoita...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home