O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Wednesday, August 16, 2006

Bicos...


Hoxe nunha conversa con Rosa fíxome gracia o tema dos bicos. A conversa era en broma (iso espero, jajaja), e a estreliña na que estábamos non daba para facer grandes disertacións, pero fíxome pensar nos poucos bicos que nos damos (polo menos este principiño...) e dende aqui quero reivindicar o bico, en todas as súas facetas... asi que fago un chamamento para que vos biquedes e nos biquemos, claro, jajaja, e non me facer tomar decisións dramáticas e drásticas e tervos que bicar todos os días, porque senón escaparíades correndo pa non verme ;) e sería moi violento, e nada de gilipolleces dun biquiño, non, aqui como mínimo dous e se me poño tontorrón dou cinco coma os rusos.
Bicos para todos.

5 Comments:

Blogger James Hepburn said...

noramquier qe leas algo.. recuerdanoslo para que te entreguemos el manuscrito.
bonito lo de los besos. y aqui va una experiencia propia, sin que sirva de precedente.
en un campamento, un monitor como juego del dia pedia distintos tipos de besos a cambio de un premio (no leais esto con la mente sucia). cuando ufe mi turno me tecó un beso de despedida, pero de hasta siempre.. yo no supe darselo.. solo consegui abrazarle y cerrar los ojos...

4:20 PM  
Blogger Os_Alumnos said...

no te pases, k luego somos más empalagosos k la leche. besos los justos!

1:40 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Jajaja, James, cando queiras pásame ese manuscrito,e spero que sexa o que me comentaches o outro día.
Vaporosa, o dos bicos tanto dá a cantidade, o que importa é a intensidade e a forma, e estou dacordo con James, a min gústanme moitisimo máis os abrazos... e pareceume moi bonito iso do abrazo e pechar os ollos...
Vaporoso, creame non somos empalagosos nin chegaremos a selo, que hoxe en día, é unha pena, pero case non nos damos cariño (publicamente, jajaja ;) ) e non temos que ser empalagosos por dar un bico (de vez en cando...) á nosa xente, a esa que aprezamos... jajaja aínda que vostede se asusta cando llo dou :D, e tranquilo non o acosarei na cafeta...

2:09 AM  
Blogger amarante said...

uf, eu pra os bikos va a ser que no

11:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Señorita Vaporosa, pois a próxima vez un abrazo, ok? señor amarante... o mesmo digo, se non quere dar bicos os abrazos están moi ben, xa sabe cal é a miña opinión nesas lindes, non?
;)

8:11 AM  

Post a Comment

<< Home