O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Monday, September 18, 2006

...


¿Que facer neste momento? Non sei, creo que me perdin na miña estreliña e non sei atoparme. Non vexo, non son capaz de ver máis alá da miña oscuridade. Non sei que facer, teño moito medo. Só quero recuperarme.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jajaja, pois non creas que estaría mal, pero un consello, non poñas escusas, só di que ves a darme unha visita e nada máis, que creo que xa van sendo anos pa que andes mentindo...

12:45 PM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Xa sabes que si, que a vosa visita me axuda moitisimo pa evadirme do dia a dia.

Graciñas por todo guapas.

5:41 AM  

Post a Comment

<< Home