O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Friday, June 09, 2006

Declaración...


"Realmente non son un gran príncipe... " E botándose sobre a herba, o principiño chorou."
Teño que confesar que hai tempo quería ser un gran principiño, pero agora decateime de que non o son nin o quero ser, aínda que tampouco me avergonzo de ser un principiño. Levo uns días arrombando a miña estreliña e por fin onte fun capaz de sair, non da estreliña, senón do meu interior, que non hai peor cárcere, e decateime, grazas aos acompañantes que levaba, de moitas cousas. Quero ver esas miradas... Mirádeme e xa son feliz, grazas por facelo, eu sempre te mirarei, pero non cos ollos.
Apertas dun principiño.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Luns cumplirei a miña aposta... non o dubidedes, ok? bueno, ou o día que mellor vos veña, porque xa sabedes que eu necesito fotos e público para esas cousas, ok? moitas fotos, de recordo, jajaja, va a ser la caña... jajaja
:p

11:36 AM  

Post a Comment

<< Home