O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Friday, April 28, 2006

Límites do deserto


"Dábame conta de que algo extraordinario pasaba naqueles momentos. Estreitei ao principiño entre os meus brazos como se fose un neno pequeno, e non obstante, pareceume que descendía en picada cara a un abismo sen que fose posible facer nada para retelo."

A culpa é miña, non me dei conta de que ... a culpa é miña... ¿Por que? Porque a culpa é miña...

A culpa é túa, non me dei conta de que ... a culpa é túa... ¿Por que? Porque a culpa é túa ...

2 Comments:

Blogger Os_Alumnos said...

no, no, no,....

11:47 PM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Grazas por todo señor Vaporoso, cada día dame máis alegrías... Ás veces un non se dá conta de que botar a culpa non é a solución.
Apertas moi fortes dun principiño agradecido.

10:41 AM  

Post a Comment

<< Home