O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Monday, April 10, 2006

Noites de pixama e de chamadas perdidas...


"Porque non me gusta que o meu libro sexa tomado á lixeira. Sinto tanta pena ao contar estes recordos. Fai xa seis anos que o meu amigo se foi co seu cordeiro. E se intento describirlo aquí é só co fin de non olvidalo. É moi triste olvidar a un amigo. Non todos tiveron un amigo. E eu podo chegar a ser como as personas maiores, que só se interesan polas cifras. Para evitar isto merquei unha caixa de lápices de colores. ¡É moi duro, á miña idade, poñerse a aprender a debuxar, cando en toda a vida non se fixo outra tentativa que a dunha boa aberta e unha boa pechada á idade de seis anos!"

¿Vermello, lémbraste de hai un ano? Si, bonitas datas... non deixes que se esquezan. Fai que as novas lembranzas se complementen coas vellas, perde o tempo xogando na miña estreliña...
Rosa e Violeta, ¡¡¡ si, ti violeta ;) !!! Espero que saibades ver que as arroutadas da nosa infancia, ese pixama e esas horas, as vexades como unha lembranza da nosa nenez, desa inocencia que quere voltar á miña "segunda nenez". Grazas por xogar comigo na miña estreliña...

3 Comments:

Blogger Príncipe hindú said...

No hace falta recurria a gruesos y viejos libros de filosofía para encontrar preguntas y respuestas a la grandes cuestiones de la vida. El domingo por la noche, un filósofo de esos que trasnochan, que beben coñac y que seguramente que tenía la polla en la mano (disculpen esta expresión por parte de un miembro de la realeza hindú)te dió la clave con su voz delicada y serena a través del teléfono:

"¿Que es lo que buscas?"

Esa es la pregunta...


El Príncipe del 657 34 55...

5:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Encantado de jugar contigo, ya sabes que tu estrella es la más acogedora de la Galaxia. Lo que me sorprende es que a veces, a apesar de ser tan pequeña se te haga tan grande y angustiosa, para esos momentos siempre estará la mia. Donde caben dos caben tres.

5:23 PM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Sabias palabras as do outro Príncipe, ás veces as preguntas máis sixelas son as máis difíciles de respostar.
Estimado Violeta, lembrarei esas palabras e grazas por todo. Eu non diría angustiosa, pero si que ten toques que me saturan...
O principiño sobredimensionado

12:54 AM  

Post a Comment

<< Home