O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Monday, April 03, 2006


Algo hai polo espazo que se nota... algo está cambiando, nótase no ambiente... Cando cheguei á estrela 469 vin paisaxes insólitas para a miña estreliña, unha ampla gama de cores que me desbordaron de felicidade. Creo que as persoas ao estar en estrelas desas cambian para ben, aínda que hai outras que seguen igual de... irascibles sexa a época que sexa...
Estes días son cruciais para a vida dun principiño... despois das celebracións (as cales me serviron de moito...) chegan momentos cruciais para outras facetas da miña vida. Teño que medirme para ver canto medrei... e tamén teño que facerme un traxe real... momentos especiais e de gran relevancia de futuro, a ver se llo comunico ás miñas mascotas... para que saiban que pode haber grandes cambios... O mércores medireime, se crecín moito as cousas irán mal porque terei que facer fronte a moitos cambios con responsabilidade eu só... Pero antes de pensar... admiremos as cores... esas cores que pululan polo espazo... esas cores que nos aledan a vista, que nos aledan a vida...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home