O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Friday, March 31, 2006

Festas varias



Xa van comezar os festexos. Levo preparando a miña estreliña para estas datas dende que cheguei a estos lares. Todos os que me coñecen saben que me gusta celebrar festas e estar rodeado das miñas mascotas, amigos e coñecidos. Esta fin de semana tamén hai máis aniversarios, o da Princesiña, a duns tolos e o doutros paxariños moi próximos ao meu corazón todos eles. Eu cando celebro unha festa intento pensar que significa para min: neste caso podo dicir ben alto e claro que son do máis importate que pasaron, pasarán e pasan pola miña vida. Pese a todo isto estou algo tristeiro, debido a que esta mañá vin algo que non me gustou. Estaba percorrendo a cara norte do sector das estrelas 450-466 e atopeime co que non quería ver... mirei e vin falta de madurez, vin falta de personalidade, vin falta de confianza... Espero superalo, polo menos hai uns días vin todo o contrario, beleza, moita beleza e moita amizade nas miradas.
O principiño desconcertado...

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Estoume imaxinando interpretacións disto q non molan

9:49 AM  
Blogger Príncipe hindú said...

Ánimo con su fiesta! Creo que será un éxito para usted y que estará en su salsa...jajaja...

11:51 AM  
Blogger Os_Alumnos said...

en persoa, sexa coherente, antes de ter medo.
principiño, non é falta de madurez, ti deberías sabelo, tan só boa vontade.

1:36 PM  
Blogger James Hepburn said...

uno de esos locos lo paso estupendamente y puede parecer que no, pero aprendió muchas cosas acerca de los demás huespedes y también del anfitrion: pequeñas intimidades sin nombre, vocabulario de billar... y que en Vite el sapecto no es importante... ¡si esto se supiera en Sunset VOulebard!

2:15 PM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Sempre se aprende... cando a disposición e o ambiente é bo. Grazas polas súas palabras James, e principe, que saiba que na salsa están os langostinos, as ameixas ou as carnes, pero xente de alcurnia coma nós, os de sangue azul... non estamos na nosa salsa... jajaja. Agora en serio, xa me coñece e sabe como son para todas estas cousas...
;)

11:38 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

En persoa... ¿en persoa de quen? Se interpreta vostede só... alá vostede... pero se quere saber a realidade... tan só se pregunta e xa está... creo que non é tan difícil, e se se deu por aludido... quien se pica... jajaja. En serio, ás veces hai algo moi simple que é falar as cousas á cara que non se fai, e deberíase facer... e estes utensilios tan bonitos da rede non axudan a que fagades iso... porque eu encárgome de facelo... diso estou seguro.
Apertas para todos, as que foron invitadas a durmir con polacos, os que non querían ir para a esquina, as que ao final tiveron que ir para a esquina, os que cren que lles rompen o corazón, os que de verdade o teñen roto, e os que están gozando da felicidade...
:P

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Moito vicio hai por aí, é vaporosilla... que pasaría pola noite que ten tantas ganas de repetir...
;)

2:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ola... Son un virus amarelo que ameaza este blog... Juas, juas, juasssssssssss. O meu nick é House así que imáxínate o meu grao de infecciosidade...

9:49 AM  
Blogger James Hepburn said...

nosotros si hacve falta nos comprometemos a no dormirnos antes de tiempo y no despertarnos soñando con personas ausents...

4:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

O noso subconsciente fainos cousas que aínda que non as queiramos facer nos saen, asi que tranquilos, que nada do que pasou é grave, podedes destruir mobiliario, gritar, ligar con polacos, casemorrearnos á xente durmida e todo o que quirades... aí está a esencia...

5:17 AM  

Post a Comment

<< Home