O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Friday, March 31, 2006

Sensacións


Onte foi día e noite de sensacións. A miña estreliña estaba patas arriba porque as miñas mascotas andiveran facendo das súas. Houbo de todo: dende sensación de escalofrio que me percorreu todo o espiñazo ata unhas boas miradas multicolores. Cando espertei e vin que todo estaba sen arrombar outra vez díxenme para min "Oi, este día non promete". Todo foi sair á estreliña 436 que á volta (retrasado pola conversa do meu querido Rei) que as cousas estaban peor. Crin que me pasaría coma hai un par de semanas, só a posibilidade de que non arrombar a habitación unha semana máis fíxome espabilar. Rosa e Vermello estiveron quedos despois da conseguinte mirada que lles botei.
A última hora do día pensaba que a cousa podía empeorar, pero non... un principiño coma min non se pode permitir o luxo de perder un día sen mirar, sen observar, sen entrar no interior da xente para que lle conte o que acontece. Aínda así hai demasiado polvo de estrelas pola Galaxia que se me mete nos ollos e non me permite mirar ben, espero que se difumine, xa que non o controlo eu e non podo facer nada.
Espero que todo continúe ben polo menos para descansar de conversas que non me incumben e que poden ir na miña contra

7 Comments:

Blogger Os_Alumnos said...

miradas...

3:51 AM  
Blogger Príncipe hindú said...

miradas cómplices ...

4:18 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

:)

4:43 AM  
Blogger Príncipe hindú said...

:) x 1000

11:53 AM  
Blogger Os_Alumnos said...

se os va la olla...

1:38 PM  
Blogger Príncipe hindú said...

no, se me va algo que rima...
reo que dos dias en casa serán demasiados.

3:28 PM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

O tempo ás veces axuda para que nos demos conta do que verdade queremos e o que é importante. Viu como pasou ese tempo rápido...
;)
Apertas e ¿a que fixo un bo día hoxe? ¿non lle ve algo especial?
;)

11:34 AM  

Post a Comment

<< Home