O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Thursday, March 23, 2006

Rosa


Este é Rosa. Sempre vai con esas cousas na man. Eu sempre xogueteo con esas rosas que leva, cheiran moi ben e a min en xeral gústanme as flores. Rosa é moi fermosa. Ten unha mirada moi sentimental. Ás veces non sei por que chámame "amigo" e eu quedo en paz comigo mismo. Anda sempre voando ao meu arredor, sempre o teño que deixar aos seus menesteres... pero no fondo non podería estar sen el... dame o que ninguén me dá... sosego. Xa veredes como vos gusta Rosa. Pasarédelo moi ben con el... é moi gracioso.

3 Comments:

Blogger Os_Alumnos said...

rosa es una marca registrada (Rosa?? esa jaliña é vossa??). Saludos a este nuevo bloggero k espero no me dé mucho la lata (jajaja). En fin, no voy entrar en las identidades...k es más divertido

3:29 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Ola Vaporoso, non che darei a lata, creme, teño bastante coa miña estreliña, e no pasado xa o pasei mal por involucrarme demasiado. Espero verte pola miña estreliña pronto, está moi baleira, só estou con Rosa e Vermello, a ver se merco algo onde descansar... Xa sei que o de Rosa está rexistrado, pero ti lembras de quen é a frase? Realmente o lembras?

4:43 AM  
Blogger Os_Alumnos said...

lo sé, lo sé...

10:56 PM  

Post a Comment

<< Home