O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Thursday, March 23, 2006

Vermello


Este é Vermello, unha das miñas mascotas. Sempre lle gusta sobresair, por iso o presento antes que Rosa. É fermoso, e sempre chama a atención as súas ás. Ás veces cando se aburre ponse a tirarme flechas co seu arco, e mira que non me gusta, pero non o fai con maldade. É un soñador innado, pero a min gústame as historias que me conta, sempre ten algo que contarme. Cando cabalgamos xuntos son feliz, porque me dá paseos polas estrelas do lado. Non sei cando o coñecín, pero creo que antes ca Rosa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home