O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Wednesday, November 15, 2006

Ganas de falar...



A choiva regresou, e con ela as sensacións de sempre. A miña estreliña estará baleira debido á mudanza. Tardarei un bo tempo en mover e cambiar todo de sitio. Non me gustan estes días na Galaxia, sobre todo lembrándome da frase que me dixo a miña mascota Azul un día: "gustame ver chover, sobre todo agora que sei o que significa" lembrareime dese día sempre, é unha das últimas lembranzas que teño dela... non, é a derradeira, xunto cun cadro amarelo con catro fotos pegadas: "para a nosa nai espiritual"... creo que aínda me debe unha cea polo día da nai... Agora Amarelo... sempre me gabei de tratar ben as miñas mascotas... pero sempre che queda algo aí clavado ao saber que sofren e non che deixan facer nada.

"Si quid est in me ingenii iudices, quam sentio quam exiguum sit...!

3 Comments:

Blogger Príncipe hindú said...

No es por meterme donde no me llaman, pero por lo poco que sabemos de latín en la India ...
¿No sería mejor escribir "Si quid est in me ingenii, iudices, QUOD sentio quam SIT exiguum"?
De todas maneras, muy bonita su frase. Con mucha clase!
P. H.

5:47 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:21 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Estimado principiño, esa frase é o comezo dun parlamento pero está modificada, exp0lícolle: só puxen esas palabras porque son o que me lembraban a Azul, mellor dito, o que me dixo nunha dedicatoria, e para poñelo en situación é un parlamento dun escritor latino antigo (que non me lembro agora cal)diante dun tribunal e comeza falando con modestia sobre o seu inxenio, sabendo cuán pequeno é na persoa, pero tomando como base ese parlamento a miña mascota modificoumo e púxomo a min nun libro e tamén nunha lápida, polo que ten un gran valor sentimental...
Moitas grazas polo seu interese.

6:23 AM  

Post a Comment

<< Home