O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Monday, November 06, 2006

Cansancio...


Estou canso, despois de viaxes de todo tipo... estou canso, necesito calmarme. Xa traía cansancio de atrás... o corpo non descansou, pero o peor é que creo que non son un Principiño de descansar. ¿A necesidade gañará ao deber? Esa eterna loita. Envexo a quen é capaz de parar o reloxo do devir vital e tomar o respiro necesario para poder continuar... Así de complexo é... como me dixo a miña mascota "que bonito sería poder parar ás veces o presente como unha fotografía"...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pois durme

4:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

maj@!!!

7:25 AM  
Blogger Príncipe hindú said...

Yo también hago publi:
Animate a entrar en mi blog y jugar al "Yo nunca...". Seguro que aportas NOVEDADES.

p. H

4:13 AM  

Post a Comment

<< Home