O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Friday, April 21, 2006

Eu


Mirarse ás veces está ben. Non perder de verse para poder decatarse que estás aí. Todos diredes que este non son eu, que son máis vello, máis alto, máis moreno... pois non, este son eu. Tanto me dá a estatura, o abrigo ou os dourados rizos, eu son un principiño... O principiño... Mirádevos e dicídeme que vedes... contádeme que pensades que vedes. Mirádeme e dicídeme que vedes... ¿a realidade?

6 Comments:

Blogger amarante said...

Vexo a EE. Pero EE non son EU, senón un reflexo nun vidro deturpado.

3:47 PM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

¿E por que non te ves a ti mesmo? Se non te ves a ti ¿cres que podes ver aos demais tal e como son?

8:25 AM  
Blogger James Hepburn said...

Una cuestión complicada sin duda. puede que sea la proximidad de la Semana Santa, o casi poder rozar el vestido de la Pantoja -que también es algo casi místico- pero nos viene a la cabeza el misterio de la Trinidad (adaptación libre): 3 personas en una, la que ves en ti mismo, la que ven los demás y la que eres en realidad. Desde Sunset Boulevard tememos que esta última es irreconocible y la conciliación de las tres es imposible puesto que todas son distintas... aunque se parecen.
Lo que tu ves depende de tu estado de ánimo, de la gente que te rodee, del numero de baobabs que hayas arrancado...
La que ven los demás depende de su opinión de ti...
No está mal intentar ser objetivo, pero si algo intentan enseñarnos es que la objetividad no existe.
Por lo menos en mi caso, Norma me ayuda dando siempre una segunda opinión. Para todo es siempre beneficiosa una segunda opinión.

8:48 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Ás veces creo que a xente cre que somos dunha maneira distinta á que cren ver, pero a cousa é máis sinxela. Eu creo que a xente máis próxima pode vernos ben, e que eu podo verme ben, pero debido ás circunstancias sempre andamos cambiando de parecer.
¿Por que sempre queremos ver aquelo que non queremos ver? Mira que é difícil, pero sempre o facemos antes de ver a relaidade, o máis simple, como dicía Ockam...

12:08 PM  
Blogger Os_Alumnos said...

te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara, te lo digo a la cara...EN FIN, QUE YO TE LO DIGO A LA CARA CUANDO QUIERAS

12:59 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Dios!!! que ímpetu o do noso amigo o Vaporoso!!! Como lle gusta o cortar e pegar a mesma frase, só agradecerlle que non fose tan grande o post como outros que puxo!!! jejeje

1:19 AM  

Post a Comment

<< Home