O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Monday, April 24, 2006

Flores hai moitas, pero ningunha coma as nosas...

"E sentiuse moi desgraciado. A súa flor dixéralle que era a única da súa especie en todo o universo. ¡E agora tiña ante os seus ollos máis de cinco mil . Todas semellantes, nun só xardín!
Se ela vise todo isto, dicíase o principiño, sentiríase vexada, tosería moitísimo e simularía morrer para escapar ao ridículo. E eu tería que finxirlle coidados, pois sería capaz de deixarse morrer verdadeiramente para humillarme a min tamén... "

Ás veces os seres humanos somos bastante raros. Hai uns días unha das miñas mascotas díxome que tiña que darlle un xiro a esta cousa que fago... supoño que pensa que só hai unha forma de facer estas cousas... igual que as fai el... pero eu creo que cada un as fai como quere e non por iso están mal, non todas teñen que ser da súa forma.
As cousas están ao límite pola Galaxia, demasiado cargada a vida deste principiño. Onte estiven nun deses sitios nos que te tranquilizas, nunha estreliña que me dá sosego e que só vou unha vez ao ano cos reis... Vendo aquel sosego dáme ganas de dicir varias cousas...
Vermello, non esquezas aquelas cousas que son as verdadeiramente importantes, non os momentos puntuais de bágoas, senón os de sorriso continuo...
Rosa, dimo á cara que creo que necesito que me des un pouco do teu sosego...
Verde, intenteino onte pero non estabas...
Violeta, a ver se se achega pola miña estreliña e falamos, que a vostede se lle da ben e eu quero, mellor dito, necesito escoitar...
Arromba que te arromba sigo na miña estreliña...

5 Comments:

Blogger Os_Alumnos said...

PUES QUÉ DECIR!

11:58 PM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Nada homiño, que grazas polo sms de onte... jajaja

1:29 AM  
Blogger Príncipe hindú said...

De nada por la parte que nos toca!

4:22 AM  
Blogger Príncipe hindú said...

No he ido a su estrella pero si que nos hemos desplazado hasta una tercera los dos juntos. Hasta la próxima!


P^ríncipe

2:55 AM  
Blogger O principiño da estrela do lado said...

Ben querido Príncipe, xa sabe, non se esqueza de sorrir, ou como diría vostede: "dientes, dientes". Vémonos noutra parte da galaxia moi pronto.

Unha aperta.

O principiño sorrinte

3:17 AM  

Post a Comment

<< Home