O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Wednesday, January 31, 2007


Este principiño vai vivir o meirande evento da historia da Galaxia, os preparativos comezaron, a lista de invitados estase fraguando... Teño moita bagaxe neste tipo de situacións debido ao meu carácter... pero isto será memorable... A clave de todo será a elección do color adecuado, jajaja...
Só me quedei na miña estreliña, e tras horas de soidade un dase conta de que a linguaxe e a comunicación son importantes, sobre todo na realeza.
Vermello, que saibas que si, si, si, si, si, si, si, si, si... aínda que eu seguirei queréndote igual, jajaja, e procura que certas persoas achegadas a ti non elucubren sobre os demais, que irá na súa contra ;)
Pasa o tempo e si, pasa moi rápido, xa vai alá outro, esperando ver aquilo que desexa un principiño de pouco máis de metro e medio. A solución é non esperar nada en especial, así poderás sorprenderte gratamente todos os días... porque sopresas sempre hai...
Sorte Rosa e sorte Violeta, jejeje, a ver o que pode facer Cris por ti...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home