O principiño da estrela do lado

Non me lembro de cando nacín, pero dixéronme que era un luns a media mañá, facía moita calor. Agora estou nesta nova estreliña, que espero o pase ben coas miñas mascotas, vermello e rosa. Gustaríame que pronto tivese compañía, pero na estrela non teríamos sitio.

Friday, June 30, 2006

Crónica da fin dunha viaxe...

Este principiño foi de cea a unha estreliña estos días. Todo comezou coma sempre:
Durante a cea houbo novidades dos comensales que nunca o pensaría:


Pero despois do estupor chegou a hora de cambiar de estreliña, e a calor deu para que o calzado andivese "colgado" toda a noite:

No primiero descanso, unha "familiar" e máis eu rematamos polo chan lesionados coma o da foto...

e cando pensaba que xa non me sorprendería máis, voltou o pasado en forma de rubio e lembrouse un ano despois dunpaís veciño:

A noite continuou entre baile e baile coa miña parella de baile, aínda que só tiña ollos para os outros bailaríns e non para min:


Rematou a noite, pero a re-noite do día seguinte tamén deu para moito, aínda que non víramos a rata (o único que se dignou a vir a vela):


E isto foi un resumo excepcional dunha noite de viaxe pola Galaxia. Espero ter moitas máis.

Isto adícollo ao novo "compi", jajaja...





4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

e tanto q vai haber moitas máis! aínda non levo un día na casa e xa estou descontando os días para cando nos volvamos ver tod@s...xDD
(x certo, a macedonia da foto terá mellor pinta pero seguro q está máis mala q a nosa ;P)

8:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Home, como che ía facer dano se non coemras nada no menú? só tomaches o postre (parva non es, eh pillina? jejeje)
Aish, Engañada: a ver se túa nai te alimenta ben...
Vaporosilla: xa vos estou vendo aqui esta semana, que es la semana de la familia e temos unha sorpresa no piso, jajaja, los horarios de culto son a las 19.00 horas, jajaja...
;)

12:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

I find some information here.

9:04 AM  

Post a Comment

<< Home